دوره و شماره: دوره 3، شماره 1، خرداد 1396 
بررسی تاثیر سرمایة اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بنادر آبادان و خرمشهر)

صفحه 58-66

مسعود حمیدی اطهر


شناسایی و تحلیل رابطة راهبردهای مدیریت منابع انسانی و خودکارآمدی کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

صفحه 67-72

پروانه مرادی؛ محمد حسین پور


ارزیابی ریسک انسانی موجود در پایانه‌های کانتینری بنادر (مطالعه موردی: بندر شهید رجایی)

صفحه 45-49

سعید گیوه چی؛ عبداله جعفری؛ مهناز نصرآبادی


کانتینر امدادی، راهکاری چابک برای اسکان موقت بلادیدگان و لجستیک امداد

صفحه 12-25

علی طیفوری؛ مهدی رستگاری


تدوین استراتژی منابع انسانی با استفاده از تئوری نقاط مرجع استراتژیک (مطالعه موردی: بندر امیرآباد)

صفحه 36-44

رضا محمود جانلو


تبیین رابطه هوش هیجانی و مدیریت دانش (مطالعه موردی: اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران)

صفحه 26-35

عبدالصمد خلعتبری؛ غلامرضا درستکار سرمستانی


غلظت و منشأ هیدروکربن‌های نفتی کل (TPH) در رسوبات سطحی بندر گناوه در خلیج فارس

صفحه 4-11

محمد ابوی طرقبه؛ ناصر حاجی‌زاده ذاکر


بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با استفاده از مدل سروکوال

صفحه 50-57

قاسمعلی خوانچه‌سپهر