کلیدواژه‌ها = رضایت مشتری
طراحی مدلی برای مدیریت سیستماتیک فرآیند تخلیه‌وبارگیری (مطالعۀ موردی ادارۀ کل بندر و دریانوردی خرمشهر)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 63-69

محمد امیر سیاوش حقیقی؛ نیما همتا؛ فخریه صادقی


سنجش رضایت مشتریان مجتمع بندری شهید رجایی با استفاده از مدل ASCI

دوره 5، شماره 3، آذر 1398، صفحه 52-63

میلاد عیدانی


شناسایی نیازهای خطوط کشتیرانی در بندر خرمشهر با استفاده از مدل کانو

دوره 5، شماره 3، آذر 1398، صفحه 64-74

آرش جلیلیان؛ حمید خادمی


بررسی عوامل مؤثر بر افزایش میزان رضایت مشتریان و کارکنان از خدمات الکترونیکی در سازمان بنادر و دریانوردی

دوره 4، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 74-84

رضا رحیمی


شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت مشتریان از خدمات بندری با استفاده از (8Ps) و مدل کانو در بندر امام

دوره 2، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 21-28

پیام هلاله؛ همایون یوسفی؛ سید ناصر سعیدی