کلیدواژه‌ها = بندر امام خمینی
نقش هماهنگی درون‌سازمانی در کاهش هزینه و بهبود خدمات بندری و دریایی با توجه به سیستم اطلاعات لجستیک (مورد مطالعه: بندر امام خمینی)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 38-48

فرزاد شیرالی


بررسی عوامل مؤثر بر افزایش میزان رضایت مشتریان و کارکنان از خدمات الکترونیکی در سازمان بنادر و دریانوردی

دوره 4، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 74-84

رضا رحیمی


شناسایی و رتبه بندی دلایل تأخیر تخلیة کشتی‌های فله در بندر امام خمینی

دوره 4، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 85-90

محمود حسین زاده


بررسی ظرفیت انبارهای مورد نیاز برای نگهداری غلات در بندر امام خمینی (ره) با استفاده از تحلیل سوات

دوره 3، شماره 3، آذر 1396، صفحه 51-58

شهنواز ایوبی؛ اصغر رشنودی؛ امیرمیلاد شمس


شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت مشتریان از خدمات بندری با استفاده از (8Ps) و مدل کانو در بندر امام

دوره 2، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 21-28

پیام هلاله؛ همایون یوسفی؛ سید ناصر سعیدی